Auto

Ce pot face clienţii Ryanair cărora li s-au anulat zborurile? ECC România: ”În termen de 7 zile vă poate fi rambursat costul biletului şi puteţi obţine compensaţii de până la 600 de euro”

Ce pot face clienţii Ryanair cărora li s-au anulat...

Autor: Ştefan Stan

19.09.2017, 13:44 964

Compania de transport aerian low cost Ryanair a anunţat că intenţionează să anuleze mai multe zboruri programate şi pentru care au fost vândute deja bilete, inclusiv o serie de zboruri din România, pentru care a publicat deja o ”listă neagră”.

Centrul European al Consumatorilor (ECC) susţine că în această situaţie, pasagerii zborurilor anulate trebuie să ştie că drepturile stabilite prin legislaţia europeană, (Regulamentul UE 261/2004), nu pot fi încălcate.

Astfel, în cazul în care a fost anulat zborul cu Ryanair, aveţi dreptul în primul rând la rambursare în termen de şapte zile a întregului cost al biletului sau la redirecţionare.

”În plus, în funcţie de momentul în care ai fost anunţat de anulare, poţi solicita companiei aeriene şi compensaţiile stabilite de Regulamentul UE 261/2004. Acestea sunt calculate având în vedere distanţa zborului anulat şi pot fi de la 250 EUR la 600 EUR.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO