Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, format din integrarea foştilor operatori Cosmote şi Romtelecom, are „ambiţia“ de a păstra nivelul veniturilor la aproximativ 1 miliard de euro pe an, în principal pe fondul câştigării de clienţi noi pentru pachete fix - mobil şi al expansiunii pe segmentul business, inclusiv pe zona proiectelor de IT.
„2014 este anul în care am reuşit să stabilizăm veniturile la 1 miliard de euro. Ambiţia noastră este să rămânem la acest nivel”, a declarat germanul Nikolai Beckers, CEO al grupului de operatori, în cadrul unei conferinţe în care a prezentat alături de alţi cinci membri ai echipei de top management bilanţul pe anul precedent şi priorităţile pentru anul curent.
Beckers a caracterizat drept stabile rezultatele pe 2014, insistând asupra transformărilor semnificative prin care a trecut grupul (rebranding, integrare operaţională, redesenare a proceselor, externalizarea unor procese) în contextul unui mediu fiscal impredictibil (introducerea neanunţată de către guvernul Victor Ponta a taxei pe stâlp) şi al unei concurenţe dure.