Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două companii - Digital Cable Systems (DCS) şi AKTA Telecom - a înregistrat o creştere cu 10% a numărului de abonamente pentru serviciile de televiziune prin cablu, net fix şi telefonie.
„Numărul de abonamente a crescut cu aproximativ 10%“, a declarat pentru ZF Dinu Malacopol, CEO şi unul dintre acţionarii minoritari ai grupului cu afaceri de peste 52 mil. euro în 2016. El nu a oferit alte informaţii. AKTA activează în principal în mediul rural şi mic urban, unde are, conform unei evaluări vechi de peste un an de zile, peste o jumătate de milion de abonamente.
Pentru AKTA, prioritatea sfârşitului de an este reprezentată de vânzarea serviciilor de telefonie mobilă adăugate în portofoliul companiei după semnarea unui contract care îi oferă acces la reţeaua grupului Telekom România. AKTA vinde telefonie mobilă doar prin contracte de abonament, la preţuri care pornesc de la un tarif de bază de 2 euro, sau în pachete care combină serviciile fixe cu cele mobile.
„Ţinta noastră sunt clienţii noştri în primul rând, sunt cei care nu au avut până acum acces la telefonie mobilă - o dată pentru că nu a ajuns nimeni la ei să le vândă telefonie mobilă. În al doilea rând îi vizăm şi pe clienţii de cartele preplătite ai altor operatori care practic nu au unde să-şi încarce telefonul.“