Business Hi-Tech

Comenzile online pentru flori aproape că s-au dublat

Comenzile online pentru flori aproape că s-au dublat

Autor: Ioana Nita

11.03.2015, 00:05 315
Perioada 1-8 martie, una dintre cele mai aglomerate perioade din an pentru flo­rării, le-a adus anul acesta retailerilor online specializaţi în vânzarea de flori şi aran­ja­mente florale creşteri ale comenzilor cu­prin­se între 20 şi 100% faţă de 2013, potrivit ce­lor mai mari doi jucători de pe piaţa locală de profil.
 
„Comparativ cu perioada similară din 2014, numărul comenzilor aproape s-a dublat anul acesta, iar valoarea medie a crescut cu 5% faţă de anul trecut, până la suma de 210 lei”, a declarat pentru ZF Marina Matei, e-commerce manager în cadrul Floria. Grupul de companii Floria, ca­re administrează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat anul trecut venituri de 1 mil. euro, din care 75% au provenit din mediul online.
 
Cele mai vândute aranjamente florale pe floria.ro în intervalul 1-8 martie au fost buchetele tematice – „buchetul pentru soţie“, „buchetul pentru mame”, sau „bu­che­tul de Mărţişor“, iar cele mai cerute specii de flori au fost cele de sezon - lalelele, freziile, irişii, urmate de trandafiri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO