„Vrem să creştem semnificativ acest loc în viitor - în următorii doi ani ne aşteptăm la o dublare a numărului de angajaţi în Bucureşti. Vom creşte cu aproximativ 20 de noi angajaţi anul acesta şi plănuim să facem noi angajări şi anul viitor“, a spus Andrew Handford, SVP Products în cadrul Hootsuite. Compania a intrat pe piaţa locală în 2014 prin achiziţia start-up-ului UberVU, fondat de românii Dan Ciotu, Vladimir Oane şi Dragoş Ilinica. UberVU se ocupa de monitorizarea informaţiilor care apar pe diferite reţele de socializare despre firme, iar produsul este dezvoltat în continuare de echipa Hootsuite din Bucureşti, sub denumirea Insights. Alături de acest produs, angajaţii Hootsuite din Capitală lucrează şi la dezvoltarea unui instrument de Analytics.
Valoarea tranzacţiei Hootsuite- UberVu nu a fost făcută publică, dar a fost estimată de presa internaţională între 10 şi 15 milioane de euro.
Dacă în anul achiziţiei Uberview SRL a avut o cifră de afaceri netă de 1,4 milioane de lei, o pierdere netă de circa 0,18 mil. lei şi un număr mediu de 30 de angajaţi, în 2015, cel mai recent an pentru care există informaţii financiare publice disponibile, compania a avut afaceri de 9,8 milioane de lei, un profit net 0,9 mil. lei la un număr mediu de 37 de angajaţi.