Business Hi-Tech

Căutăm director general cu experienţă în vânzări şi criterii etice înalte. "Dacă îndeplineşte cerinţele postului, sunt şanse să fie român". Care e poziţia?

Căutăm director general cu experienţă în vânzări...

Autor: Adrian Dumitrache

14.01.2013, 18:15 2250

Microsoft România caută pentru funcţia de director general un specialist în vânzări în organizaţii mari, cu criterii etice înalte, afirmă Vlad Bog, directorul de resurse umane al subsidiarei locale a celui mai mare producător mondial de aplicaţii de software.

"Nu există un termen limită pentru angajarea noului director general al Microsoft România. În câteva săptămâni se va stabli lista scurtă a candidaţilor şi se vor purta discuţii. Vom avea un nou director general în câteva luni, în cel mai bun caz. Dacă îndeplineşte cerinţele postului, sunt şanse ca noul şef al Microsoft România să fie român", a spus Bog.

Microsoft România a anunţat, miercuri, că firma va fi condusă de un director general interimar, Sorin Eftene, fost director Enterprise&Partner Group în cadrul companiei, acesta înlocuindu-l pe Ronald Binkofski, care va prelua conducerea subsidiarei Microsoft din Polonia.

Binkofski a fost numit la conducerea Microsoft România în octombrie 2010.

El a mai lucrat la Microsoft Polonia în perioada 2006-2010 ca director al diviziei Developer&Platform Evangelism şi apoi ca director operaţional al subsidiarei.

Eftene este unul dintre primii angajaţi ai Microsoft în România şi a avut mai multe funcţii funcţii de conducere în divizia Microsoft Services, cea mai recent fiind director al Enterprise&Partner Group.

Odată cu preluarea interimatului, Eftene devine membru al echipei de conducere a Microsoft în Europa Centrală şi de Est.

"Voi candida şi eu pentru funcţia de director general al Microsoft România", a spus Eftene.

Întrebat cum a evoluat afacerile Microsoft România în prima jumătate a anului fiscal 2012-2013, care se încheie la 30 iunie, Binkofski a spus că rezultatele sunt bune, subsidiara înregistrând creşteri pe toate segmentele de activitate, fără a detalia.

În 2011, afacerile Microsoft România au crescut cu 7,8%, la 134,8 milioane de lei, iar profitul net a urcat cu 57,4%, la 12,7 milioane de lei, conform datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanţelor Publice.

Înfiinţată în 1975, Microsoft este cea mai mare companie producătoare de software, servicii şi tehnologii Internet pentru calculatoarele personale şi pentru mediul de business.

Caut CEO, care să ştie mai mult vânzări decât IT şi care să aibă multe relaţii, în special politice

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO