Business Hi-Tech
Ravinder Takkar, la finalul mandatului de CEO al Vodafone România: Cred că a fost perioada cu cea mai dură competiţie, dar am avut rezultate foarte bune
Competiţia de pe piaţa locală de telefonie mobilă s-a acutizat la un nivel fără precedent în ultimii trei ani de zile, însă Vodafone, al doilea jucător de pe piaţă, a reuşit să obţină rezultate bune, mărindu-şi veniturile şi numărul de clienţi în condiţii de profitabilitate în ciuda acestui context, a declarat Ravinder Takkar, cel care a condus compania în perioada 2014-2017 în cadrul unei întâlniri cu media în care a făcut bilanţul perioadei petrecute în România.
„Nu cred că a fost vreodată competiţia atât de dură aşa cum a fost în ultimii trei ani de zile. A fost o perioadă dificilă, dar sunt mulţumit de rezultate”, a afirmat Takkar. El a insistat asupra faptului că pe durata mandatului său a preferat să aloce bugetul de investiţii în expansiunea reţelei şi calitatea serviciilor. “Am preferat investiţiile în reţea, în servicii, acesta a fost focusul meu”. Traficul de date a crescut cu peste 800% în cei trei ani, iar cel prin reţeaua 4G de peste 25 de ori. “Imaginaţi-vă cât au avut de lucru inginerii noştri astfel încât reţeaua să susţină această evoluţie”, a punctat Takkar. În mandatul lui Ravinder Takkar numărul total de clienţi al Vodafone a crescut cu 10,2%, la 9,44 milioane, iar principalele trei companii ale grupului britanic de pe plan local au raportat un profit net cumulat de 125 mil. euro, la afaceri de 2,3 mld. euro. Profitul şi veniturile au crescut an de an, conform datelor de la Finanţe.
Şeful Vodafone s-a declarat impresionat de viteza de adopţie a tehnologiei de către români, dar şi de intensitatea competiţiei - ambele peste aşteptările de la preluarea mandatului.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Acţiunile Băncii Transilvania urcă la un maxim istoric la Bursa de Valori Bucureşti după o apreciere de 27% de la începutul acestui an. Cele ale BRD, maxim din 2022 încoace
-
După 20 de ani de prezenţă în România, BRD Finance îşi va înceta activitatea. BRD Finance este în proces de vânzare a întregului portofoliu de credite. La final de martie 2024 compania mai avea credite nete de 173 mil. lei, la jumătate faţă de T1/2023
-
Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie
-
Christina Verchere, CEO al OMV Petrom: Tranziţia nu se va produce peste noapte, aşa că până în 2030 vom vedea în continuare o cerere solidă pentru combustibili tradiţionali
-
Rüdiger Dany, NEPI Rockcastle: În Europa de Vest retailul a ieşit din criza pandemiei şi a intrat direct în cea a dobânzilor mari, a fost „furtuna perfectă“
-
Conferinţa Secretele antreprenorului de succes: „Omul, mai important ca niciodată” – Iaşi. Tehnologia nu va înlocui partea umană din companii, oamenii rămân cea mai importantă resursă a organizaţiilor. Omul şi tehnologia nu pot să lipsească din niciun business
-
Miercuri, 22 mai, ZF şi CEC Bank vă aşteaptă la ora 16.00 la conferinţa ZF Investiţi în România – ediţia Iaşi. Bogdan Neacşu, preşedintele CEC Bank, se întâlneşte cu mediul de afaceri
-
Cât de jos se mai poate duce industria României, sectorul care înseamnă 20% din PIB? Sectorul industrial face aproape 20% din PIB şi scăderea din industria prelucrătoare explică, într-o oarecare măsură, cvasistagnarea economică din primul trimestru din 2024
-
ZF Investiţi în România! Georgian Marcu, Green Angels: 2023 a fost primul an în care nu mai am niciun proiect în portofoliu. Toată lumea aşteaptă după autorizaţiile de construire
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Adrian Câzu, development & retail manager Benvenuti: Avem furnizori italieni care şi-au închis fabricile din România şi le mută în ţări unde salariile sunt mai mici
-
ZF / Libra Internet Bank Profesii liberale. Drumul IT-iştilor în antreprenoriat. „Tinerii de azi sunt mai dispuşi să rişte şi să construiască produse noi faţă de generaţiile anterioare“. În total, în România lucrează circa 142.000 de persoane în sectorul IT
-
Piaţa asigurărilor după un deceniu. Asigurările generale, de viaţă şi Casco s-au dublat, RCA-ul s-a triplat, asigurările de sănătate au crescut de peste 10 ori, iar cele property au crescut cu 75% în 10 ani. Care este trendul la care ne aşteptăm în viitor?
-
Puterea brandului propriu. Dr. Max a intrat cu brandul propriu de medicamente şi produse farmaceutice în primii 20 de jucători după numărul de cutii vândute către pacienţi în ultimele şase luni. Cine produce marcă privată pentru Dr. Max?