Mircea Căpăţână, director dezvoltare business şi cofondator al Smart Bill: Suma de 750.000 de euro investită în dezvoltarea versiunii cloud (facturare şi gestiune) şi în formarea unui departament de suport tehnic alcătuit din 12 specialişti înseamnă practic veniturile Smart Bill reinvestite. Este un principiu pe care l-am păstrat încă de la începutul businessului
Compania Intelligent IT din Sibiu, care furnizează servicii de facturare şi gestiune sub brandul Smart Bill, a început extinderea în afara României, prima piaţă externă testată fiind India. Extinderea în străinătate face parte din strategia pe termen lung de dezvoltare a businessului Smart Bill. Anul trecut, serviciile Smart Bill au generat venituri de 600.000 de euro, iar ţinta pentru anul în curs este atingerea pragului de un milion de euro cifră de afaceri. Pe termen lung – cinci ani – compania vrea să ajungă la un business de 6 milioane de euro.
„Vom investi în marketing pentru a creşte cât mai mult numărul de clienţi şi în dezvoltarea produsului pentru pieţele externe. Am început să testăm deja produsul în India, o piaţă cu un potenţial de creştere foarte mare, unde avem deja peste 1.000 de clienţi care folosesc soluţiile Sleek Bill (numele sub care suntem în India)“, a declarat pentru ZF Mircea Căpăţână, director dezvoltare business şi cofondator al Smart Bill, alături de Ioana Hasan şi Radu Hasan.
De ce India? „Din studiile de piaţă pe care le-am făcut, India a fost cea cu cel mai mare potenţial de creştere. Din mai multe motive: este o piaţă foarte mare, este la început, din perspectiva soluţiilor de facturare şi gestiune pe care le oferă Smart Bill, dar cu o creştere foarte accelerată, şi este o ţară vorbitoare de limba engleză“, a explicat el.