Business Hi-Tech

Teracomm mizează pe o triplare a vânzărilor de ceasuri inteligente pentru copii MyKi

Irina Zamfir, managing director al Teracomm: Ca pondere a cumpărătorilor de produse inteligente MyKi pentru copii, datele noastre ne arată că 89% din cum­părători sunt părinţi care fac achiziţii pentru copii, iar 11% sunt bunici.

Irina Zamfir, managing director al Teracomm: Ca pondere a cumpărătorilor de produse inteligente MyKi pentru copii, datele noastre ne arată că 89% din cum­părători sunt părinţi care fac achiziţii pentru copii, iar 11% sunt bunici.

Autor: Adrian Seceleanu

15.01.2018, 00:06 511
Vânzările de ceasuri inteligente pentru copii MyKi, produse de Allterco Holding (un furnizor de servicii cu valoare adăugată pentru operatorii de telefonie mobilă deţinut integral de antreprenori bulgari), vor creşte în România de cel puţin trei ori în 2018.
 
„Vânzările de ceasuri inte­ligente MyKi din România au depăşit 5%, pe parcursul anului 2017, din vo­lumul vân­zărilor globale de cea­suri MyKi, iar ritmul continuă să crea­scă, în fiecare lună. Faţă de debutul produselor MyKi pe piaţa românească de la finele anului 2016, o estimare precaută este de triplare a vânzărilor în 2018“, a declarat Irina Zamfir, managing director al Tera­comm, companie locală parte a Allterco Holding, cu afaceri de 9,7 mil. lei şi un profit net de 0,7 mil. lei în 2016, conform datelor de la Finanţe.
 
„Pentru anul în curs ţintim o creştere de două cifre a valorii vânzărilor de produse MyKi în comparaţie cu anul precedent.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO