Irina Zamfir, managing director al Teracomm: Ca pondere a cumpărătorilor de produse inteligente MyKi pentru copii, datele noastre ne arată că 89% din cumpărători sunt părinţi care fac achiziţii pentru copii, iar 11% sunt bunici.
Vânzările de ceasuri inteligente pentru copii MyKi, produse de Allterco Holding (un furnizor de servicii cu valoare adăugată pentru operatorii de telefonie mobilă deţinut integral de antreprenori bulgari), vor creşte în România de cel puţin trei ori în 2018.
„Vânzările de ceasuri inteligente MyKi din România au depăşit 5%, pe parcursul anului 2017, din volumul vânzărilor globale de ceasuri MyKi, iar ritmul continuă să crească, în fiecare lună. Faţă de debutul produselor MyKi pe piaţa românească de la finele anului 2016, o estimare precaută este de triplare a vânzărilor în 2018“, a declarat Irina Zamfir, managing director al Teracomm, companie locală parte a Allterco Holding, cu afaceri de 9,7 mil. lei şi un profit net de 0,7 mil. lei în 2016, conform datelor de la Finanţe.
„Pentru anul în curs ţintim o creştere de două cifre a valorii vânzărilor de produse MyKi în comparaţie cu anul precedent.“