Companii

Albalact intră cu Frupt pe piaţa de 500 mil. lei a sucurilor „fără bule“

Albalact intră cu Frupt pe piaţa de 500 mil. lei a...
25.06.2015, 00:07 113
Albalact, cel mai mare jucător din industria laptelui, controlat de Raul Ciurtin, a intrat pe segmentul sucurilor naturale „fără bule“ cu brandul Frupt, miza fiind o felie din­tr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci interna­ţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).

Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.

„Sucurile sunt ambalate în fabrica noastră (din localitatea Oiejdea – judeţul Alba – n. red.), folosind tehnologia de ambalare în bidoane de plastic cu mâner.  Deocamdată suntem abia la început, dar ne dorim să asigurăm o distribuţie la nivel naţional“, au spus reprezentanţii Albalact.

Piaţa de băuturi non-alcoolice s-a ridicat la aproape 1,6 mld. litri anul trecut şi o valoare de 4,1 mld. lei. Datele includ sucurile carbonatate, ne­carbonatate, apa minerală carbogazoasă şi plată, categoria de ice tea şi băuturi energizante.

Ziarul Financiar vă recomandă şi: 

Cel mai mic PC este cât un stick USB

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO