Companii

Alexandrion face un concept de magazine şi hoteluri pentru românii cu venituri de 1.000-1.500 euro, care vor să consume single malt, brandy sau rom în oraş, la preţuri accesibile, şi să aibă parte de entertainment

Autor: Florentina Niţu

22.03.2024, 11:30 2712

Nawaf Salameh, Alexandrion Group: „Vizităm des Franţa, Germania, Italia sau Spania, iar acolo, în baruri, au adaos de 20-30%, în timp ce la noi este de şase ori mai mare decât preţul dat distribuitorului. Eu vreau să vând fără adaos.“

Grupul Alexandrion, cu o cifră de afa­ceri de peste 200 mil. euro la nivel global, in­vesteşte într-un concept de magazine şi ho­te­luri, care se adresează românilor cu venituri de 1.000-1.500 euro, care vor să consume bău­turi fine, precum single malt, brandy sau rom, în oraş, la preţuri accesibile şi să aibă parte de entertainment, cum ar fi vizionarea unui meci de fotbal sau muzică live. 

„Am început un nou model de business, prin care vrem să deschidem magazine şi ho­te­luri Alexandrion Experience pentru a rezol­va problema consumului de băuturi la preţuri accesibile în anumite locaţii. Am început în São Paulo şi a fost reuşit, iar la fel a fost şi în Atena şi în Cipru, iar acum ne dezvoltăm în România“, a spus Nawaf Salameh, fondatorul şi preşedintele Alexandrion Group, în cadrul unei conferinţe de presă privind planurile de dezvoltare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO