În oferta de reduceri de Black Friday 2017, eMAG a introdus şi iPhone 7 şi a fost printre primele produse ce s-au epuizat imediat, la fe şi în cazul telefoanelor S7 sau S8 Plus. Acestea sunt doar câteva dintre exemple din produsele vândute de retailer. Până la acestă oră, eMAG a vândut 1,14 milioane produse în valoare de aproape 360 milioane lei.
Vanzari totale: 360 milioane lei, 1,14 milioane produse
Marketplace: 65 milioane lei (aproape dublu fata de anul trecut) si 285.000 de produse.
Black Friday 2017 pe mobil:
68,5% din vizite au venit de pe dispozitive mobile – 5,6 milioane vizite
55% din comenzi au venit de pe mobil
11 minute timpul mediu petrecut pe site
De asemenea, încrederea în plata cu cardul a atins un vârf istoric, plăţile cu cardul depăşind pragul important de 30% în Black Friday, ceea ce arată şi un comportament mai informat al clienţilor – aceştia au fost interesaţi să îşi eficientizeze timpul de comandă. Timpul foarte scurt în care unii clienţi au comandat, de ordinul secundelor, a fost realizat prin aplicaţia eMAG şi a fost accelerat de salvarea datelor de card în contul personal.
Black Friday 2017 plăţi cu cardul:
30,7% din comenzi au fost plătite online cu un card bancar
În ediţia 2016 procentul plaţilor card a fost de 26%
„Este anul mobilului, peste 68% din traficul zilei de Black Friday 2017 a venit de pe mobil şi asta arată că „mobile shoppingul” este cel mai simplu mod de a comanda un produs sau un serviciu,” a declarat Tudor Manea, director general eMAG.