Companii

Cătălin Mahu, La Mama: Noi nu simţim creşterea economică. Avem vânzări mai mari, însă este strict meritul nostru

Cătălin Mahu, proprietarul restaurantelor La Mama: „La nivelul actual de dezvoltare al jucătorilor locali din domeniu, nu există nimeni suficient de mare pentru a atrage atenţia unui fond de investiţii. Pentru a se cumpăra între ei, jucătorii mai mari din piaţă ar trebui să dispună de fonduri suficiente, ceea ce nu cred că este cazul momentan”

Cătălin Mahu, proprietarul restaurantelor La Mama: „La nivelul actual de dezvoltare al jucătorilor locali din domeniu, nu există nimeni suficient de mare pentru a atrage atenţia unui fond de investiţii. Pentru a se cumpăra între ei, jucătorii mai mari din piaţă ar trebui să dispună de fonduri suficiente, ceea ce nu cred că este cazul momentan”

Autor: Cristina Roşca

23.02.2017, 00:07 804

Grupul de restaurante LaMama are în plan pentru acest an deschiderea a cel puţin unui restaurant în Capitală. În prezent reţeaua numără opt unităţi, dintre care două pe litoral şi restul în Bucureşti, după ce  a închis la jumătatea lui 2016 două unităţi. Închiderile au avut loc după ce contractele de chirie încheiate pe o perioadă de zece ani fiecare au expirat, iar părţile nu au mai ajuns la o înţelegere.

„La jumătatea anului trecut am închis după zece ani restaurantul deschis în galeria comercială a Carrefour Feeria din Băneasa. Tot în aceeaşi perioadă am închis şi unitatea din zona Piaţa Alba Iulia după ce contractul de chirie a expirat şi nu am mai ajuns la o nouă înţelegere cu proprietarul. Niciuna dintre închiderile noastre de până acum nu a fost pe motive financiare, pentru că restaurantele au fost profitabile“, afirmă Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama, unul dintre cele mai vechi şi mai puternice din piaţă.

Antreprenorul spune însă că are în plan să continue expansiunea reţelei în Capitală cu cel puţin un restaurant în acest an. El nu oferă detalii privind zona în care s-ar putea extinde reţeaua La Mama. Afirmă însă că investiţia într-o unitate de circa 250-300 mp variază între 100.000 şi 200.000 de euro. „Vom merge cu chirie, aşa cum am făcut-o în majoritatea cazurilor.“

Mahu afirmă că s-a gândit să cumpere un competitor, pentru că ar fi mai rapid procesul de expansiune, însă nu a găsit o ţintă. În piaţă există însă mai multe informaţii potrivit cărora mai multe afaceri antreprenoriale din domeniu sunt la vânzare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO