Companii

Comerţul electronic şi industria farma au săltat cu 21% vânzările Fan Courier în primul semestru. „Creşterea va continua“

Comerţul electronic şi industria farma au săltat cu...

Autor: Maria Tufan

03.08.2015, 00:08 869

Câştigarea de noi clienţi a contribuit cu 14% la creşterea vânzărilor companiei româneşti de curierat în prima jumătate a anului.

Fan Courier, cel mai mare jucător privat de pe piaţa de curierat, controlat de fraţii Adrian şi Neculai Mihai şi de Felix Pătrăşcanu, a înregistrat în primul semes­tru al anului 2015 o cifră de afaceri de 183 mil. lei (41 mil. euro), în creştere cu 21% faţă de aceeaşi periodă a anului trecut, când suma ajungea la 151 mil. lei (34 mil. euro). 

Compania care a încheiat anul trecut cu un rulaj de 333,7 milioane de lei, cu 19% mai mult decât în 2013, se întâlneşte în 2015 cu al optulea an consecutiv de creşteri, iar trendul se anunţă a fi în continuare unul ascendent.

„Principalul motor de creştere este domeniul online. Dacă acum câţiva ani piaţa de e-commerce genera doar câteva procente din volumul transportat de noi, până la finalul acestui an estimăm că va depăşi 35%“, a declarat Roxana Magopet, Marketing&PR Manager al Fan Courier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO