Companii

Cum a ajuns discounterul polonez Pepco liderul pieţei de modă din România? Pandemia şi inflaţia record au săltat businessul retailerului cu preţuri mici cu aproape 80% în doi ani, la 2,3 mld. lei

Discounterul Pepco a ajuns să aibă circa 420 de unităţi în România astăzi, conform datelor de pe site-ul propriu, şi continuă expansiunea.

Discounterul Pepco a ajuns să aibă circa 420 de unităţi în România astăzi, conform datelor de pe site-ul propriu, şi continuă expansiunea.

Autor: Cristina Roşca

20.07.2023, 17:30 249

„În ciuda condiţiilor instabile de pe piaţă, Pepco s-a bucurat de rezultate bune, iar clienţii vizitează magazinele noastre.“

Retailerul polonez Pepco, activ pe segmentul de discount, a depăşit la mustaţă anul trecut gigantul spaniol Inditex, proprie­tarul Zara, pentru a fi liderul pieţei locale de modă după cifra de afaceri.

Astfel, Pepco a închis 2022, un an marcat de război la graniţă şi de inflaţie record, cu afaceri de peste 2,3 mld. lei, cu 23% mai mari decât în anul anterior şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020 şi respectiv 2019 (busi­nessul a fost la un nivel apropiat în cei doi ani). Vânzările retailerului cunoscut pentru preţurile sale mici au crescut într-un ritm mai alert decât înflaţia în 2022, semn că oamenii s-au îndreptat către companiile cu profil de discount. Profitul net însă, a scăzut cu o treime, la 159 mil. lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO