Companii

Directorul de dezvoltare al Subway: „Mai este loc de creştere în România, mergem înainte cu zece restaurante noi pe an“

Andrei Trifan

Andrei Trifan

Autor: Cristina Roşca

16.10.2017, 00:07 1738

Subway este unul dintre cei mai extinşi jucători de pe piaţa de restaurante de tip fast-food din România, iar la nivel mondial are peste 45.000 de unităţi pe 110 pieţe.

„Numărul de restaurante va depăşi anul acesta 40 în România şi mergem în continuare pe principiul adăugării a zece restaurante pe an în medie“, spune Andrei Trifan.

Local, compania a intrat în 2012, la mai bine de 15 ani depăr­ta­re de concurenţii săi direcţi - McDonald’s şi KFC. Cele două lanţuri sunt de altfel şi cele care domină piaţa momentan ca cifră de afaceri, cu peste 600 mil lei. (McDonald’s) şi respectiv 400 mil. lei (KFC). În cazul Subway, oficialii companiei nu oferă cifre de afaceri cumulate pentru România, însă acestea se ridică la circa 100 de milioane de lei, potrivit estimărilor ZF care iau o medie de 2,5-3 mil. lei per unitate.

„Chiar de la început, în România, Subway a avut creşteri constante de clienţi şi număr de tranzacţii în fie­care an comparativ cu anul precedent. Dacă se respectă acelaşi ritm de creştere anuală, pentru anul 2017 ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor cu cel puţin 15% faţă de 2016“, adaugă Trifan fără a oferi un nivel total al businessului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO