Retail&Agrobusiness

Detergentul, berea şi vinul sunt responsabile pentru 8% din toate ofertele din cataloagele retailerilor

Detergentul, berea şi vinul sunt responsabile pentru 8%...

Autor: Cristina Rosca

24.06.2016, 00:05 146
Reţelele din comerţul cu dominantă alimentară au avut în primele cinci luni din acest an aproximativ 55.000 de promoţii şi reduceri în cataloagele pe care le publică periodic în România, pe listă aflându-se peste 500 de categorii de produse, potrivit companiei de cercetare de piaţă Focus Market Research. Cele mai pro­mo­vate au fost detergentul universal, berea şi vinul, cu un total de 4.300 de apariţii la reducere, promoţie sau ofertă. Cele trei cate­gorii sunt respon­sabile pentru aproape 8% din totalul promo­ţiilor din 2016 (primele cinci luni).
 
Au fost luate în considerare categoriile de produse, nu un anu­mit brand sau o sub­categorie. De ase­me­nea, a fost realizată o analiză la nivel de piaţă, fiind luate în consi­derare 14 reţele de co­merţ, res­pectiv Kaufland, Carrefour, Carre­four Market, Billa, Metro, Selgros, Penny Market, XXL Mega Discount, Unicarm, Profi, Mega Image, Lidl, Real şi Cora.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO