Retail&Agrobusiness

Mega Image a apăsat pedala şi a deschis în luna noiembrie o treime din magazinele noi din acest an

Mega Image a apăsat pedala şi a deschis în luna...

Autor: Cristina Rosca

30.11.2015, 08:00 1735

Într-un deceniu, retailerul belgian s-a extins pe piaţa românească de la 16 la 410 magazine.

Retailerul belgian Mega Image, prezent pe piaţa locală cu mai multe branduri şi mai multe formate de magazine, a ajuns la 456 de unităţi în România după ce a deschis de la începutul anului 46 de supermarketuri şi magazine de proximitate.

Dintre acestea, 16 au fost deschise doar în noiembrie, in­­vestiţiile fiind de câteva mi­li­­oane de euro, potrivit es­ti­mărilor ZF. Compania are de asemenea un magazin on­line în parteneriat cu eMag, li­de­rul comerţului online local, astfel că reţeaua ajunge la 457 de unităţi.

Compania acce­le­rează expansiunea pe final de an pentru a prinde lu­na decembrie cu cât mai multe ma­ga­zine deschise. În această perioadă retailerii îşi rotun­jesc sem­nifi­cativ veniturile în con­textul în care ro­mânii sunt mai dispuşi să îşi des­chidă portofelele şi să facă investiţii. Astfel, pentru toţi comer­cianţii noiembrie şi decembrie sunt cele mai bune luni din an, însă pentru electro-IT ele ajung să contribuie chiar cu 30% la busine­ssul anual. În comerţul cu dominantă ali­men­­tară însă ponderea lunii decembrie în tota­lul businessului este de 10-15%, potrivit ultimelor date ale ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO