Retail&Agrobusiness

Profilul consumatorului român de vinuri: lucrează în mediul privat, are venituri peste medie şi cumpără pentru consum propriu sau cadou

vinuri

vinuri

Autor: Cristina Roşca

20.03.2018, 00:05 540

Consumul local de vinuri se află în creş­te­re în ultimii ani, motiv pentru care tot mai multe crame-butic se lansează pe piaţă şi pariază pe segmentul premium.

Cine este însă consumatorul român de vin? Are între 18 şi 50 de ani (circa 80% din totalul per­soa­nelor intervievate), lucrează în mediul privat (75%) şi are venituri peste medie, arată un stu­diu de piaţă realizat de platformele crameromania.ro şi revino.ro.  Crameromania.ro este o bază de date bilingvă online a cramelor din România, iar Revino.ro este un agregator de tipul Trip Advisor care le oferă vizitatorilor toate informaţiile de care au nevoie pentru a organiza vizite la crame.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO