Tudor Iacob, fondatorul brandului NativeBox:„A existat deschidere din partea mai mulor lanţuri de magazine care au dorit să listeze produsele noastre, însă acest lucru ne-a ţinut în loc producţia“.
Tudor Iacob, tânărul de 27 de ani care a lansat în urmă cu doi ani businessul NativeBox, companie care livrează mixuri de fructe atât pentru angajaţii din companii, cât şi la domiciliu, a ajuns la 1.000 de clienţi în toată ţara. Pentru anul acesta, ambiţia antreprenorului este de a vinde produse în valoare de 45.000 de euro.
„Anul trecut s-a dovedit a fi un an bun pentru stadiul în care eram cu businessul. Am experimentat mult cu produsul, am testat canale de vânzări. Sigur, am făcut şi greşeli care ne-au ţinut în loc, însă am ajuns la o cifră de afaceri de 20.000 de euro“, spune Tudor Iacob, fondatorul brandului NativeBox.
Echipa NativeBox, formată din trei angajaţi, livrează mixuri de fructe către 1.000 de clienţi în toată ţara, iar fondatorul spune că 15% din ei se întorc lună de lună, iar numărul de clienţi noi creşte constant. „Produsele noastre sunt livrate în toată ţara în 12-24 de ore cu ajutorul companiilor de curierat. Avem clienţi B2B doar în Bucureşti şi la ei livrăm un produs dedicat, însă vrem să îl extindem şi pentru companiile din alte oraşe“, a mai spus fondatorul.