Companii

Studiu: Piaţa alimentelor ecologice pentru copii va creşte cu circa 5% în 2018, de la 7,5 milioane euro anul trecut

Studiu: Piaţa alimentelor ecologice pentru copii va...

Autor: Roxana Rosu

25.04.2018, 14:24 300

Valoarea totală a pieţei alimentelor pentru sugari şi copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, în condiţii în care produsele ecologice pentru această categorie de vârstă aveau vânzări de 7,5 milioane euro, potrivit aprecierii Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori şi distribuitori de produse pentru copii mici.

Pentru 2018, compania germano-română estimează un avans de 5% al pieţe alimentelor ecologice pentru copii de până la 3 ani.

Superfood Company face parte dintre jucătorii importanţi din acest sector, având un portofoliu din care face parte şi marca Organix, care înregistrează o cotă de piaţă de 20%.

Creşterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari şi copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinţii, în special, au început în ultimii ani să caute soluţii pentru a le oferi copiilor o alimentaţie echilibrată, fără adaosuri inutile şi dăunătoare.

“Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendinţă globală care a început să fie resimţită şi pe plan local. Este esenţial să le asigurăm copiilor o alimentaţie perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării. Unul dintre principiile de bază în crearea gamei Organix a fost acela că orice om merită, încă din copilărie, să consume produse sănătoase şi gustoase. Toate alimentele din această gamă sunt gândite conform standardului No Junk Promise, adică mâncare curată, benefică dezvoltării optime a copiilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

În 2017, Organix a înregistrat o creştere de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinţei ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ţinând cont de dinamica actuală a pieţei.

Superfood Company activează pe piaţa românească din 1992 şi a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află in Bucureşti, iar la nivel naţional Superfood Company deţine şase sucursale situate în Brăila, Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi şi Timişoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanţuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerţ tradiţional.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO