Mio atacă segmentul dispozitivelor purtabile şi ţinteşte o cotă de 15% pe o piaţă estimată la 4 mil. euro în România

Autor: Ioana Nita 04.07.2016

Compania taiwaneză Mio Technology,  cunoscută  ca  unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme de infotainment şi navigaţie auto din lume, va lansa vara aceasta pe plan local o gamă de dispozitive purtabile dedicată celor care practică sportul.

Taiwanezii  intră  astfel  pe  un segment nou de piaţă, ţinta fiind de a ajunge la o cotă de piaţă de 15% în decurs  de  un  an.  Anul  trecut  s-au vândut în România circa 35.000 de ceasuri  inteligente  şi  brăţări  pentru fitness  în  valoare  de  aproximativ  4 milioane de euro, potrivit Mio.

„Vara  aceasta  vom  lansa  în România  gama  de  dispozitive «wearables»  –  ceasuri  inteligente pentru  sport  (sportwatch-uri)  şi brăţări  de  fitness.  Aceasta  este  o nouă  categorie  de  produse  pentru Mio“, a  declarat Cosmin Dobranis, directorul  de  vânzări  al  Mio Technology  pentru România  şi Ungaria.