Mio atacă segmentul dispozitivelor purtabile şi ţinteşte o cotă de 15% pe o piaţă estimată la 4 mil. euro în România
Compania taiwaneză Mio Technology, cunoscută ca unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme de infotainment şi navigaţie auto din lume, va lansa vara aceasta pe plan local o gamă de dispozitive purtabile dedicată celor care practică sportul.
Taiwanezii intră astfel pe un segment nou de piaţă, ţinta fiind de a ajunge la o cotă de piaţă de 15% în decurs de un an. Anul trecut s-au vândut în România circa 35.000 de ceasuri inteligente şi brăţări pentru fitness în valoare de aproximativ 4 milioane de euro, potrivit Mio.
„Vara aceasta vom lansa în România gama de dispozitive «wearables» – ceasuri inteligente pentru sport (sportwatch-uri) şi brăţări de fitness. Aceasta este o nouă categorie de produse pentru Mio“, a declarat Cosmin Dobranis, directorul de vânzări al Mio Technology pentru România şi Ungaria.