Francezii de la d’aucy ajung la 3,5 mil. euro din vânzarea conservelor de legume
„Avem în plan să mai mărim portofoliul de produse, de a ataca HoReCa mult mai serios cu produse dedicate. Practic noi avem nevoie de toate canalele de vânzare, iar în momentul de faţă avem dificultăţi în a accesa toate canalele din cauza presiunii pe preţ şi a pieţei nefiscalizate”, a declarat Crina Zdravcu, directorul comercial al d’aucy România.
Cel mai bine vândute produse din portofoliul d’aucy România sunt porumbul şi mazărea, care reprezintă peste 60% din vânzările totale, potrivit reprezentanţilor companiei. Românii consumă anual circa 2,2 kilograme de legume conservate, iar 75% din decizia de cumpărare se ia la raft în funcţie de calitate, preţ şi promovare, conform datelor d’aucy.
„Obiceiurile culinare, deşi se adaptează celor europene tot mai mult, încă sunt unele puternic tradiţionale. Astfel, porumbul, mazărea, fasolea verde şi cea boabe sunt în topul celor mai cumpărate legume conservate“.