ZF 24

H&M pregăteşte lansarea unui nou brand de fashion în România

H&M pregăteşte lansarea unui nou brand de fashion în...

Autor: Marius Oncu

28.01.2016, 12:01 17049

H&M a deschis în anul financiar 2015, perioada 1 decembrie 2014 - 30 noiembrie 2015, patru magazine în România, ajungând la o reţea locală de 42 de unităţi.

În anul financiar precedent, compania a raportat pentru România vânzări de 1,28 miliarde de coroane. Calculată la valori în lei ale vânzărilor, creşterea înregistrată în România de H&M se situează la 36%.

H&M a anunţat, joi, odată cu rezultatele financiare ale companiei, şi o expansiune rapidă a mai multor branduri ale companiei, printre care COS, care ar urma să intre anul acesta şi pe piaţa din România.

Un nou retailer de modă vine în România şi intră în lupta cu Zara şi H&M

Care sunt cele mai spectaculoase castele şi conace din Europa scose la vânzare. Galerie FOTO

H&M aduce în România un nou brand de modă care să se bată cu Massimo Dutti al rivalilor de la Inditex

"Brandurile COS, Monki, Weekday, Cheap Monday şi & Other Stories urmează să continue să se extindă în acelaşi ritm precum în 2015. Extinderea se va concentra în principal pe COS, care va deschide cele mai multe magazine pe pieţele pe care este deja prezent, dar va deschide magazine şi pe cinci pieţe noi: Cehia, România, Letonia, Malaezia şi Arabia Saudită (prin franciză). & Other Stories, Monki şi Weekday se vor dezvolta, de asemenea, prin deschiderea de magazine atât pe pieţele noi cât şi pe cele pe care sunt deja active", se arată într-un raport financiar al companiei.

Brandul COS se adresează clienţilor cu venituri peste medie şi este al doilea cel mai important brand pentru gru­pul suedez după cifra de afaceri şi numărul de maga­zine des­­chise, după H&M.

În trimestrul al patrulea, când a deschis în România un singur magazin, H&M a consemnat vânzări de 522 de milioane de coroane suedeze (56,2 milioane de euro), în urcare cu 25% raportat la perioada similară a anului financiar anterior.

La nivel de grup, vânzările au crescut cu 19%, la 209,92 miliarde de coroane (22,6 miliarde euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO