Afaceri de la zero
Afaceri de la zero. Drumul de la un meşteşug învăţat de la bunica până la o afacere profitabilă. Cum reuşeşte o româncă, folosind ustensile şi tehnici pe care unii le-ar putea considera arhaice, să se alinieze celor mai noi tendinţe din modă
31 mar 2024
Afaceri de la zero. Drumul de la un meşteşug învăţat de la bunica până la o afacere profitabilă. Cum reuşeşte o româncă, folosind ustensile şi tehnici pe care unii le-ar putea considera arhaice, să se alinieze celor mai noi tendinţe din modă

citește mai mult
Afaceri de la zero. Cum a transformat un tânăr român de doar 27 de ani o idee originală din vremea facultăţii într-o afacere profitabilă
30 mar 2024
Afaceri de la zero. Cum a transformat un tânăr român de doar 27 de ani o idee originală din vremea facultăţii într-o afacere profitabilă

citește mai mult
Afaceri de la Zero. Xantya Turcu, absolventă de Arte, şi-a deschis un atelier în care modelează ceramica sub emblema Pottery Paw. „Am investit cel puţin 5.000 de euro până acum şi simt că ar mai trebui încă pe atât“
29 mar 2024
Afaceri de la Zero. Xantya Turcu, absolventă de Arte, şi-a deschis un atelier în care modelează ceramica sub emblema Pottery Paw. „Am investit cel puţin 5.000 de euro până acum şi simt că ar mai trebui încă pe atât“

Pentru Xantya Turcu, artist plastic cu specializare în sculptură, fondarea atelierului Pottery Paw a fost mai degrabă o joacă, dar avea să se transforme într-o adevărată afacere de la zero. Proiectul ei există din august 2022, însă ea studiază domeniul şi îşi expune lucrările în mediul online încă din 2019. Concret, prin Pottery Paw, ea creează obiecte din ceramică având diferite utilizări.

citește mai mult
Afaceri de la Zero. Geanina Manea pariază pe sucurile naturale presate la rece U LAV şi vrea să le listeze în băcănii
28 mar 2024
Afaceri de la Zero. Geanina Manea pariază pe sucurile naturale presate la rece U LAV şi vrea să le listeze în băcănii

Geanina Manea este pasionată de nutriţie de când se ştie, însă a descoperit sucurile presate la rece într-o vacanţă petrecută pe o insulă alături de familie. Acolo a descoperit beneficiile sucurilor şi s-a gândit să aducă conceptul şi în România. Aşa a luat naştere brandul U LAV.

citește mai mult
 Afaceri de la Zero. Cum au crescut? Cosmin Racoltă şi Alexandru Hirjoghe se pregătesc să deschidă a doua cafenea sub numele de Buimac, într-o piaţă care ia avânt. „Facem cam 70-80 de cafele pe zi, chiar 100 în zilele bune“
27 mar 2024
Afaceri de la Zero. Cum au crescut? Cosmin Racoltă şi Alexandru Hirjoghe se pregătesc să deschidă a doua cafenea sub numele de Buimac, într-o piaţă care ia avânt. „Facem cam 70-80 de cafele pe zi, chiar 100 în zilele bune“

Cafeneaua Buimac de pe Strada Icoanei din Bucureşti a fost prilej de coagulare a comunităţii din cartier în ultimii doi ani, responsabili de acest proiect fiind Cosmin Racoltă şi Alexandru Hirjoghe.

citește mai mult