Auto

Vânzările mărcilor Renault în România se duc spre 1 miliard de euro

Vânzările mărcilor Renault în România se duc spre 1...

Autor: Bogdan Alecu

29.05.2019, 00:07 894

Creşterile vânzărilor de SUV-uri au adus la Renault Commercial Roumanie (RCR), divizia de vânzări a Groupe Renault România, un avans de peste 30% al ci­frei de afaceri în 2018 versus 2017, potrivit datelor Mi­nisterului Finanţelor, la peste 4 mld. lei sau 878 mil. euro.

Un nou jucător din segmentul vânzărilor auto se apropie din nou de pragul de 1 miliard de euro. RCR este compania prin care în România sunt vândute mărcile Dacia, Renault şi Nissan.

Ultimul jucător care a depăşit acest prag a fost Porsche România în 2007, însă de atunci nici Porsche România şi niciun alt jucător nici măcar nu s-a mai apropiat de acest prag. În 2018 toate cele trei mărci comercializate de RCR au punctat creşteri de cel puţin 20% - Dacia a urcat, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), cu 26%, la aproape 55.000 de maşini, Renault cu 21%, la aproape 15.000, iar Nissan cu 41%, la peste 4.100 de maşini. Mai mult, din vânzările Dacia pe 2018 în România, Duster a reprezentat 24%, faţă de 20% în 2017.

Rezultatul RCR vine la doar câteva zile de când Renault a publicat rezultatele Automobile Dacia, cea mai mare companie din România după cifra de afaceri, care a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 5,3 mld. euro, în creştere cu 5% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO