Allianz-Ţiriac, al treilea jucător din piaţa asigurărilor generale, a încheiat primele nouă luni cu un volum de prime subscrise de 678 milioane de lei (154 mil. euro), cu aproximativ cinci milioane de lei peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut.
Asigurătorul a raportat un profit operaţional de 14 milioane de lei (3,1 mil. euro) în intervalul ianuarie-septembrie, în creştere cu 40% faţă de 2012, în condiţiile îmbunătăţirii performanţei pe segmentul asigurărilor auto.
„Evoluţia pozitivă a daunalităţii a fost susţinută de îmbunătăţirea daunalităţii portofoliului de asigurări auto. Rămânem concentraţi pe controlul daunalităţii portofoliului auto, printr-o politică de subscriere conservatoare. Anticipăm un volum de afaceri anual uşor peste nivelul subscrierilor realizate în 2012“, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac.
Allianz-Ţiriac a pierdut în criză prima poziţie din piaţa asigurărilor şi a reuşit să-şi stabilizeze afacerile abia anul trecut, după trei ani în care afacerile s-au restrâns cu o cincime din cauza vânzărilor slabe de asigurări auto, în special poliţe auto facultative (Casco).
După primele nouă luni din acest an, asigurătorul a ajuns la vânzări de asigurări auto (obligatorii şi facultative) de 424 milioane de lei, cu aproape trei procente peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut. Poliţele auto reprezintă 70% din portofoliul de asigurări generale al Allianz-Ţiriac. La nivel agregat, vânzările de poliţe de asigurări generale s-au ridicat la 600 milioane de lei în perioada ianuarie-septembrie.