♦ Revolut are peste 7.500 de angajaţi în 47 de ţări, dar cele mai mari centre, cu peste 1.000 de angajaţi, sunt în Polonia, Portugalia şi Spania ♦ România, deşi are încă un număr mic de angajaţi în comparaţie cu aceste ţări, este una dintre cele mai importante pieţe prin prisma numărului mare de utilizatori ♦ În România sunt peste 3 milioane de clienţi, acesta fiind al doilea portofoliu ca mărime din piaţa globală şi primul portofoliu din Uniunea Europeană.
Revolut, fintech-ul care operează în baza unei licenţe oferite de Banca Lituaniei şi care se află în prezent în proces de certificare la BNR, îşi propune să ajungă anul acesta la 240 de angajaţi în România. Echipa Revolut de pe piaţa locală numără astăzi 120 de oameni, iar candidaţii către care se uită compania, spune Lucian Ivan, global head of talent la Revolut, sunt oameni cu sau fără experienţă, care pot rezolva probleme, backgroundul lor fiind un factor important, dar nu unul determinant.
„Mergem după top 3% talente din lume, iar România este o piaţă foarte interesantă pentru noi din perspectiva asta. Atunci când angajăm, ne uităm la factori precum problem solving. Candidaţii trebuie să rezolve o problemă de proces. Spre exemplu, ei pot primi un brief cu un proces care produce un rezultat nepotrivit, ineficient şi trebuie să îmbunătăţească respectivul proces. Ne interesează să vedem dacă oamenii pot vedea problema în ansamblu. Backgroundul este important, dar nu este factorul determinant”, a spus el la emisiunea online de business ZF Live.