Burse - Fonduri mutuale

Cemacon se laudă cu cel mai bun trimestru din istoria companiei dar a raportat pierderi de 4,5 mil. lei

Autor: Adrian Cojocar

15.11.2011, 18:54 231

Producătorul de cărămizi Cemacon Zalău (CEON) a raportat în trimestrul al treilea un avans de 54% la nivelul afacerilor, care au ajuns la 11,4 mil. lei (2,7 mil. euro), însă a trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de 4,5 mil. lei (1,1 mil. euro). În acelaşi interval din 2010 compania avea un profit de 2,9 mil. lei.

"Printr-un efort consistent al echipei de vânzări, Cemacon a reuşit să transforme trimestrul III din 2011 în cel mai bun trimestru de vânzări din istoria companiei. Pe o piaţă a materialelor de zidarie care a scăzut, în medie, faţă de anul 2010, cu 18-20%, conform analizelor de piaţă disponbile, Cemacon are după primele 9 luni din 2011 vânzări cantitative cu 58% mai mari decât în 2010. Astfel cota de piaţă a Cemacon s-a dublat, consolidând poziţia de lider pe piaţa tradiţională a companiei", spune Liviu Stoleru, directorul general al Cemacon.

În trimestrul trei Cemacon a vândut un volum de cărămizi cu 91% mai ridicat decât în perioada iulie - septembrie din 2010.

"Dinamica negativă a preţului de vânzare influenţată de cerere şi de lupta concurenţială a erodat performanţa obţinută la vânzarea de cantităţi", a precizat conducerea Cemacon.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24