Caretta, producător de acoperişuri din ţiglă metalică, şi-a majorat numărul de angajaţi cu circa 55% în 2022 şi intenţionează să-şi extindă şi mai mult echipa în cursul acestui an.
„La finele anului 2022, la Caretta lucrau peste 130 de angajaţi, în creştere cu aproximativ 55% faţă de 2021. Procesul de recrutare şi selecţie diferă în funcţie de poziţia în organizaţie, dar de regulă presupune minimum trei etape. Este mereu o provocare să găsim persoanele potrivite care să ofere mixul optim de experienţă, abilităţi şi motivaţie, deoarece bazinul de recrutare nu este unul foarte ofertant mai ales pentru zona de producţie. Din acest motiv, pentru poziţiile de execuţie în 2022, pe lângă canalele clasice de recrutare reprezentate de platformele de profil şi reţelele de socializare, am utilizat şi canale de promovare out of home (OOH) şi outdoor“, spune Ciprian Marcu, antreprenorul care deţine compania cu sediul în Iaşi.