Baza „masivă“ de profit pe care „stau“ Orange şi Vodafone pe segmentul de telefonie mobilă reprezintă principala ţintă de atac a grupului Telekom pe piaţa din România, care poate fructifica astfel reţeaua fixă extinsă de care dispune şi oportunitatea de a le vinde clienţilor şi servicii mobile la pachet cu cele fixe, a declarat într-o întâlnire restrânsă cu analişti Srini Gopalan - membru în boardul Deutsche Telekom (DT), responsabil de afacerile din Europa (mai puţin din Germania) ale gigantului cu un business de 75 mld. euro în 2017.
„Cota noastră de pe piaţa de telefonie mobilă din România este una mică, suntem un operator mic, şi există o bază masivă de profit pe care stau Orange şi Vodafone. Strategia noastră este să atacăm profitul pe care stau Orange şi Vodafone cu o strategie de tip «uncarrier»“, a declarat Gopalan. „În România avem operaţiuni fix-mobil, situaţie care este una extraordinară pentru noi, pentru că avem o reţea fixă cu o acoperire extinsă, către care putem face vânzare încrucişată de produse. În România nu avem pe segmentul mobil problema moştenirii unei baze de clienţi cu un venit mediu lunar pe utilizator (ARPU) foarte ridicat, aşa cum se întâmplă în cazul Orange şi Vodafone“.