Business Hi-Tech

Cosmote face schimbări la programul de fidelizare a clienţilor

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

23.02.2011, 23:40 223

Cosmote, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, şi-amodificat programul de fidelizare a clienţilor, introducând noiprevederi care să stimuleze abonaţii existenţi să-şi prelungeascăcontractele. Cosmote le oferă, spre exemplu, abonaţilorposibilitatea de a migra către noile planuri tarifare lansate decompanie sau să obţină reduceri ale facturilor în loc săachiziţioneze un mobil la un preţ subvenţionat. Compania a lansatoferte şi pentru utilizatorii de cartele prepay. Baza de abonamentea Cosmote a crescut cu aproximativ 200.000 în anul 2009, iar oparte dintre ele ar putea fi aproape de termenul de expirare înacest an. Cosmote avea în septembrie puţin peste 7 milioane declienţi, dintre care peste 1,3 milioane cu abonamente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels