Business Hi-Tech

Marketplace-ul pentru stickere MojiLaLa a primit o finanţare de 1,5 mil. dolari

Marketplace-ul pentru stickere MojiLaLa a primit o...

Autor: Ioana Nita

09.08.2017, 00:00 123
Start-up-ul american MojiLaLa, care le oferă utilizatorilor de smartphone-uri şi tablete o platformă din care pot alege diferite tipuri de stickere, a obţinut o investiţie de 1,5 milioane dolari într-o rundă de finanţare de tip seed, conform portalului techcrunch.com. Finanţarea a fost obţinută de la fondul de investiţii Great Oaks Ventures şi parteneri ai acestuia. MojiLaLa este o platformă de tip marketplace care le oferă artiştilor posibilitatea de a-şi lista gratis propriile pachete de stickere în magazinul de aplicaţii dedicate sistemului de operare mobil iOS. Start-up-ul listează gratis pachetele de stickere realizate de artişti şi împarte apoi veniturile în mod egal - 50-50%. Fondatorul şi CEO-ul MojiLaLa, Dana Loberg, fost artist de profesie, a menţionat că procesul de listare a unor lucrări artistice în cadrul magazinului de aplicaţii App Store necesită cunoştinte în limbajul de progra­mare Xcode, un PC Mac şi un iPhone, pre­cum şi 99 dolari. Start-up-ul se ocupă însă de toată partea „biro­cratică“ pen­tru artişti pe gratis. CEO-ul MojiLaLa a menţionat că are în plan să mărească ponderea pe care o primesc artiştii din vânzarea „pachetelor de stickere“  în App Store la 80%. 

Start-up-ul are de asemenea propria aplicaţie mobilă, numită MojiLaLa Unlimited, care le pune la dispoziţie utilizatorilor peste 25.000 de stickere. Aceştia trebuie să plătească însă 1,99 dolari pe lună pentru a avea acces la stickere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO