MOCAPP, start-up-ul fondat în urmă cu doi ani de artistul Florin Grozea care a dezvoltat o platformă online ce pune în legătură agenţiile de marketing şi brandurile cu influencerii potriviţi pentru proiectele lor, estimează că va obţine venituri de circa 150.000 de euro în primul an de funcţionare al platformei. Aceasta a fost lansată oficial pentru public săptămâna aceasta, accesul influencerilor fiind gratuit, în timp ce agenţiile de marketing/ brandurile trebuie să plătească un abonament lunar pentru a avea acces în platformă - 94 euro/lună (pentru 1 brand), respectiv 230 euro/lună (pentru mai multe branduri).
„MOCAPP este un facilitator de business, iar cifra de afaceri de 150.000 euro estimată pentru 2020 reprezintă venituri MOCAPP şi nu include tranzacţiile dintre branduri şi influenceri - tranzacţii care se fac în mod direct, ajutate de tool-uri din platformă. Volumul de business pe care MOCAPP estimează că îl va facilita în primul an de funcţionare este de peste 500.000 euro”, a declarat pentru ZF Florin Grozea, fondatorul MOCAPP. El a început proiectul încă din 2017, de atunci platforma fiind testată şi îmbunătăţită în funcţie de feedback-ul primit de la agenţiile de marketing şi influenceri.