Business Hi-Tech

Reclama pe Facebook s-a scumpit cu aproape 80%

 Reclama pe Facebook s-a scumpit cu aproape 80%

Autor: Radu Racu

19.07.2011, 13:35 755

Preţul anunţurilor plasate pe paginile reţelei de socializareFacebook au crescut cu aproape 80% în ultimul an,reiese din datele furnizate de două agenţii de marketingonline, o tendinţă care subliniază migraţia marilorbranduri de pe canalele tradiţionale de promovare - televiziune şipresă tipărită - spre mediul online, scrie Financial Times.

Costul per Click pentru anunţurile plasate peFacebook a crescut cu 74% în ultimul an, conform agenţiei TBGDigital. "N-am mai văzut aşa ceva de la Google încoace", spuneSimon Mansell, director executiv al companiei. Efficient Frontier,o altă companie de monitorizare, a calculat un avans de 80%.

Dacă în ultimii ani mediul online ocupa doar ofracţie din bugetele de publicitate ale marilor, companii,dezvoltarea reţelelor de socializare a determinat o migraţiesubstanţială spre internet. Unul din cele mai relevante exempleeste Coca Cola, cu o pagină pe Facebook cu 32 de milioane defani.

Cifrele sunt publicate înaintea unei mult-aşteptate listări labursă a reţelei Facebook, estimată pentru primăvara anului2012.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24