Se vând mai multe telefoane, aparate de aer condiţionat şi televizoare şi mai puţine laptopuri şi tablete.
În primele şapte luni, veniturile retailerului online au crescut deja cu 45% datorită cererii tot mai mari de telefoane mobile inteligente. Acestea din urmă încep de altfel să fie din ce în ce mai folosite şi în procesul de cumpărare online.
„Comerţul online se mută pe mobil. Estimăm că anul viitor jumătate din comenzi vor veni de pe telefoane inteligente, faţă de 25% cât sunt în prezent“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, fondatorul şi CEO-ul cel.ro. Magazinul online a fost înfiinţat în 2004, fiind specializat pe comercializarea produselor electro-IT. În ultimii ani, deşi şi-a diversificat gama de produse vândute, adăugând în ofertă şi jucării şi produse pentru bebeluşi, ceasuri şi bijuterii, parfumuri şi cosmetice, cărţi şi jocuri de societate, produse de îngrijire personală şi pentru fitness, produse auto, precum şi articole de bricolaj şi pentru casă şi grădină, electronicele continuă să genereze cele mai multe venituri pentru cel.ro.