Business Internaţional

Accor vrea sa lanseze un nou brand de hoteluri

08.03.2007, 20:22 15

Accor, cea de-a doua mare companie hoteliera din lume din punctul de vedere al veniturilor, a inregistrat o crestere a profitului pe 2006 de 51% si a declarat ca intentioneaza sa vanda active in valoare de 1,9 miliarde euro pana la sfarsitul anului viitor, titreaza Bloomberg. Profitul net s-a apreciat la 501 milioane euro in 2006, de la 333 milioane euro in anul precedent. Valoarea profitului net nu s-a ridicat la nivelul de 554 milioane euro estimata de catre sapte analisti chestionati de Bloomberg. Accor a raportat un venit anual de 7,6 miliarde euro in 2006. Compania hoteliera a scos la vanzare proprietati imobiliare si pachete de actiuni detinute la companii de turism de cand a fost numit ca director executiv Gilles Pelisson, in urma cu un an. Cererea pentru hotelurile de nivel mediu Novotel si Mercure si pentru lantul hotelier de lux Sofitel a crescut in Europa continentala si in Statele Unite. De asemenea, compania a anuntat ca va lansa anul acesta un nou brand de hoteluri low-cost denumit All Seasons.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO