♦ Brandul de farmacii Sensiblu a marcat piaţa românească timp de 25 de ani, fiind înlocuit de Dr. Max, numele adus de actualii acţionari ai reţelei ♦ În 2020, în urma unui proces de rebranding, au mai rămas 200 de unităţi Sensiblu, care au început să fie înlocuite rând pe rând în ultimele luni de către Dr. Max.
Brandul Sensiblu, care a fost timp de 25 de ani umbrela sub care a funcţionat a doua reţea de farmacii după numărul de unităţi şi cifra de afaceri, a fost înlocuit de Dr. Max, numele cu care acţionarul Penta Investments operează farmaciile la nivel european. Început încă din 2020, rebrandingul farmaciilor Sensiblu se vede atât pe stradă, unde unităţile poartă sigla Dr. Max, cât şi în online, site-ul vechi al Sensiblu trimitând spre pagina noii identităţi de brand.
În 2020, la începutul procesului de rebranding, noii acţionari explicau strategia de înlocuire a farmaciilor: „lanţul de farmacii Sensiblu va continua să răspundă nevoilor clienţilor din mediul urban, în peste 200 de farmacii din România. Cu această nouă strategie de retail, A&D Pharma îşi propune să devină lider pe piaţa de profil din România“, potrivit unui comunicat al Dr. Max din 2020.