Compania de curierat Sameday, controlată de eMag, a înregistrat anul trecut o dublare a afacerilor, venită atât pe fondul creşterii comerţului online, dar şi ca urmare a investiţiilor făcute de companie în ultimii ani. Anul 2020 a fost unul plin de provocări pentru compania de curierat, care odată cu debutul crizei pandemice a fost nevoită să facă faţă unor volume mai mari de vânzări. Compania de curierat a avut afaceri de 165 mil. lei în 2019 şi o pierdere de 51 mil. lei.
„Lumea s-a mutat online în 2020, iar pentru noi, companie de curierat, această mutare a venit cu volume foarte mari de trimiteri. Ne-am dat seama rapid că pentru a le face faţă aveam nevoie de noi colegi, de centre logistice, de dezvoltare. Pentru un plus de siguranţă, dar şi flexibilitate, am accelerat dezvoltarea reţelei de lockere, easybox. Dacă la începutul anului 2020 aveam 250 de lockere, la final de decembrie ajungeam la 860“, spune Lucian Baltaru, CEO Sameday.