♦ „De la Târgu-Mureş până la Bucureşti nu există cursă directă. Dacă Budapesta îşi permite să piardă bani pe această rută, cred că şi Bucureştiul poate“.
Companiile aeriene deschid noi rute internaţionale, în contextul în care este de aşteptat ca traficul aerian să crească anul acesta odată cu ridicarea restricţiilor din mai multe ţări. Cu toate că operatorii aerieni adaugă constant curse directe în diferite destinaţii ale lumii, România nici măcar nu are toate aeroporturile locale conectate între ele cu un zbor direct.
Spre exemplu, dinspre şi înspre aeroportul din Târgu-Mureş nu există nicio cursă directă de la Bucureşti sau marile oraşe, însă terminalul din centrul ţării este conectat direct cu aeroportul din Budapesta.
„Târgu-Mureş este la 6-8 ore distanţă cu maşina şi nu are cursă aeriană directă cu Bucureştiul. Ca şi companie cu resurse limitate de timp, ne este imposibil să explicăm/bugetăm de ce se pierd două zile de lucru pentru o întâlnire fizică în Târgu-Mureş. Dacă Budapesta îşi permite să piardă bani pe această rută, cred că şi Bucureştiul poate“, spune un cititor al ZF.