Companii

Cum a ajuns brandul Arcadia din Iaşi, din domeniul medical privat, la peste 100 mil. lei într-un deceniu: „În fiecare an investim cel puţin 70% din profitul generat“

Dan Fiterman, general manager al Arcadia - Spitale şi Centre Medicale: Am avut oferte de vânzare nenumărate, cele mai multe de la jucătorii interni. Noi dorim să rămânem în business şi să-l dezvoltăm.

Dan Fiterman, general manager al Arcadia - Spitale şi Centre Medicale: Am avut oferte de vânzare nenumărate, cele mai multe de la jucătorii interni. Noi dorim să rămânem în business şi să-l dezvoltăm.

Autor: Georgiana Mihalache

25.02.2021, 18:45 293

► Brandul Arcadia  - Spitale şi Centre Medicale a apărut în urmă cu 11 ani, după înfiinţarea primului spital la Iaşi, după o investiţie de circa 25 mil. euro.

► Familia Fiterman, care deţine operatorul privat, are afaceri şi în domeniul producţiei de medicamente.

Reţeta creşterii unui brand de la zero în domeniul sănătăţii private este investiţia continuă în noi tehnologii, în medici, astfel că brandul Arcadia - Spitale şi Centre Medicale a ajuns în zece ani la peste 100 mil. lei afaceri, având în portofoliu două spitale şi mai multe centre în Iaşi.

„Noi am deschis spitalul în 2010, anul acesta aniversăm 11 ani. Afacerile în domeniul serviciilor medicale le-am început în 2008, cu Arcadia Medical Center, când am deschis primul centru de imagistică de înaltă performanţă. Din cauza serviciilor pe care nu le-am regăsit în sistemul public, am fost nevoiţi să investim.   În 2008 nu era niciun centru de imagistică de înaltă performanţă. Astăzi avem doar în reţeaua noastră trei aparate RMN de ultimă generaţie pe care le schimbăm ciclic, plus computer tomograf şi toate celelalte aparate de imagistică“, a spus Dan Fiterman, general manager al Arcadia - Spitale şi Centre Medicale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO