Irlandezii de la Ryanair, liderul pieţei aeriene low-cost din Europa, au anunţat că vor face concurenţă companiei de stat Tarom pe curse interne. Doar operatorul low-cost cu capital românesc Blue Air sparge în prezent monopolul companiei de stat pe piaţa internă.
Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni) „găzduieşte“ într-o zi de miercuri circa 18 zboruri către patru destinaţii interne, în timp ce de pe Aeroportul International Chopin din Varşovia pleacă în aceeaşi zi 28 de aeronave către şapte oraşe din Polonia, arată calculele ZF pe baza informaţiilor disponibile pe site-urile celor două aeroporturi.
Din Varşovia, miercurea zboară avioane către Cracovia, Wroclaw, Gdansk, Poznan, Katowice, Rzeszow şi Szczecin. În acelaşi timp, din Bucureşti destinaţiile interne spre care zboară avioane sunt Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Oradea. Iaşiul este singurul aeroport din provincie care a atras atenţia a doi jucători pe segmentul curselor interne Tarom şi a Blue Air. În rest, cursele interne sunt „specialitatea“ Tarom .