Companiile mici şi mijlocii din România trebuie să îşi construiască un brand de angajator în condiţiile în care employer brandingul reprezintă una dintre principalele instrumente pe care le au antreprenorii într-o piaţă în care se luptă cu marile companii multinaţionale pentru a atrage candidaţi, apreciază reprezentanţii companiei SmartDreamers, soluţie software de recruitment marketing automation, utilizată de companii globale pentru acceleratea eforturilor de recrutare şi consolidarea brandului de angajator.
„Employer brandingul este soluţia prin care o companie românească îşi poate prezenta avantajele pe care le are faţă de o corporaţie. Poate nu e aceasta unica strategie, însă cu siguranţă se numără în top trei. Tot mai multe sondaje arată că angajaţii nu mai sunt interesaţi doar de partea financiară. Mulţi dintre aceştia vor să se simtă mai apreciaţi la locul de muncă, vor să aibă mai multă libertate şi îşi doresc mândria de a lucra la ceva ce are însemnătate pentru societate“, a spus pentru ZF Damian Samoilă, care colaborează cu start-up-uri cu o creştere accelerată şi cu companii mari precum UiPath şi Coca-Cola.