Companii

Electrolux mizeaza pe produse de top pentru a sustine cresterea

25.10.2007, 17:26 19

Compania Electrolux Romania, divizia locala a producatorului suedez de electrocasnice Electrolux, a lansat o gama de produse adresate segmentului de top al pietei, sub marca AEG-Electrolux. "In ultimii doi ani cea mai mare crestere a vanzarilor a fost inregistrata pe segmentul echipamentelor incorporabile. Cresterea se datoreaza cresterii popularitatii bucatariilor de tip open-space", a declarat Carmen Georgescu, director de marketing al Electrolux. Principalul competitor al companiei pe segmentul de top al pietei de electrocasnice este producatorul german Miele. La nivel de grup, Electrolux a inregistrat vanzari de peste 11,3 miliarde de euro. Pe piata locala, Electrolux a inregistrat o cifra de afaceri de 73,6 mil. euro in primele sase luni ale anului, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada din 2006. Compania este prezenta pe piata locala din 1995 si gestioneaza o divizie de vanzari si marketing in Bucuresti, precum si o fabrica de la Satu Mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO