Grupul grec FF Group este cel care aduce pe piaţa locală branduri precum Nike sau Converse, având în portofoliu mai multe branduri şi concepte de magazine. Cu o reţea de peste 30 de magazine şi afaceri de 150 mil. lei, compania este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de echipamente sportive din România. Cel mai recent pariu al grupului prezent local de mai bine de două decenii este Sport Loft, un lanţ de magazine dedicat sportivilor de performanţă. Primul magazin sub acest concept a fost deschis în România, în mallul Băneasa Shopping City din Capitală, iar grupul anunţă planuri pentru 4-6 unităţi în următorii trei ani. „Am ales să mergem în Băneasa Shopping City pentru că este unul dintre centrele comerciale unde magazinele noastre performează cel mai bine. Reţeaua de magazine (Sport Loft, n.red.) va fi dezvoltată în funcţie de planul fiecărei ţări din grup. În România intenţionăm să deschidem între patru şi şase magazine Sport Loft în următorii trei ani“, spune Mălina Soare, marketing manager FF Group.