„Ne propunem an de an o creştere disciplinată, întrucât ne dorim un business stabil, de acee, targetul anual de creştere organică este de 6-7%. Piaţa serviciilor în care operăm este acum pe un drum drept către maturizare, de aceea am început să investim mult în inovaţie, în branduri noi de operare, în pregătirea personalului“, a declarat Evelina Năstăsescu, managing director al Eurest România, companie care şi-a început activitatea în anul 2001.
Pentru anul viitor, conducerea companiei Eurest România estimează o cifră de afaceri de 88 de milioane de lei.
Compania desfăşoară pe plan local activităţi precum în zona de foodservices (administrare restaurante, baruri, cantine, cafeterii, fine dining, operaţiuni de tip vending, catering pentru conferinţe etc.), dar şi softservices (cleaning industrial şi de birouri, landscaping, recepţie, securitate).
„Am avut contracte în care am început cu servicii de catering şi treptat am obţinut şi serviciile de cleaning sau vending. A trebuit mereu să ne reinventăm, la o anumită perioadă de timp, ca şi concept sau imagine, pentru a putea păstra pasul cu cerinţele clientului.“