Un produs sub brandul President al grupului Lactalis, fabricat la unitatea de producţie din Sfântu Gheorghe, a fost exportat în 38 de ţări, iar exportul reprezintă unul dintre obiectivele importante în viitor pentru fabricile grupului din România chiar dacă nu are o contribuţie semnificativă în prezent.
„Obiectivul meu este să pregătim fabricile pentru a deveni un operator important cel puţin în Europa de Sud-Est. După achiziţia fabricilor Covalact şi Albalact fabricile erau deja la capacitate maximă. De atunci, din 2017, noi investim constant în mărirea capacităţii de producţie şi în managementul calităţii pentru a aduce fabricile la standardul de calitate al Lactalis şi să dezvoltăm încet-încet şi partea aceasta de export“, a spus Giampaolo Manzonetto, CEO al firmelor din grupul Lactalis România.
În 2020, Lactalis România a investit până la 10 milioane de euro în capacităţile de producţie, flotă şi infrastructură IT, iar în 2021 va depăşi acest prag, după cum spune CEO-ul companiei.
„Avem un produs de cremă de brânză sub brandul President produs la fabrica noastră din Sfântu Gheorghe care a fost exportat în 38 de ţări, acoperim aproape tot globul“.
Grupul Lactalis include companiile Albalact, Covalact, Dorna Lactate, Lactate Harghita şi Rarăul. Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de 5 miliarde de lei (peste 1 miliard euro) a produselor lactate, a terminat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 672 milioane de lei (circa 140 mil. euro), în creştere cu 8,3% faţă de anul precedent, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe.