Nicoleta Mitu, 29 de ani, o româncă cu mai mult de cinci ani de experienţă în resurse umane, a fost recrutată anul trecut de PepsiCo, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de băuturi răcoritoare, în funcţia de talent acquisition manager pentru regiunea Balcanilor de Est.
De regula, un manager care ocupă această funcţie trebuie să identifice candidaţii cu potenţial de pe piaţă şi să încerce să-i atragă în companie.
Anterior, ea a lucrat ca senior human resources consultant în cadrul companiei de consultanţă în domeniul resurselor umane Dr. Pendl & Dr. Piswanger România. Nicoleta Mitu a mai lucrat timp de mai bine de trei ani în cadrul ICAP România, firmă specializată în evaluarea riscurilor de creditare.
Absolventă de psihologie la Universitatea Bucureşti, ea are mai mult de cinci ani de experienţă în resurse umane, dar a lucrat aproape patru ani ca event planner în cadrul Electro Events, conform datelor de pe site-ul de socializare de business LinkedIn.
PepsiCo este prezentă în România prin două divizii, cea de băuturi răcoritoare coordonată de compania Quadrant Amroq Beverages şi cea de snacksuri prin Star Foods EM.
În total, Pepsi face afaceri cumulate de peste 230 milioane de euro în România, conform calculelor ZF.
Gigantul deţine în România trei fabrici, în Popeşti-Leordeni (snacksuri), Dragomireşti (băuturi răcoritoare) şi Covasna (ape minerale), iar în total are peste 1.500 de salariaţi (inclusiv birourile). Echipa din Bucureşti coordonează activitatea PepsiCo din mai multe ţări din regiune.