Retail&Agrobusiness

Sitemani, un producător de muştar şi sosuri din Braşov, vrea să investească 1 mil. euro în noi linii de producţie

Sitemani, un producător de muştar şi sosuri din...

Autor: Roana Rotaru

16.12.2016, 00:05 695
Compania braşoveană Sitemani, deţinută de doi antreprenori români, care produce muştar, diverse tipuri de sosuri şi zacuscă, mizează anul acesta pe o creştere a cifrei de afaceri cu 5-10%, ajungând astfel la vânzări to­tale de circa 20 milioane de lei (4,5 mi­lioane de euro), potrivit calcu­le­lor ZF realizate pe baza datelor pu­bli­cate pe site-ul Ministerului Finanţelor. 
 
„Creşterea cifrei de afaceri se datorează diversificării gamei de pro­duse. Am introdus noi sosuri de salate, dressin­guri“, a decla­rat Corina Sari, eco­nomist în cadrul com­paniei Site­mani.
 
Sitemani pro­duce muştar marca pro­prie pentru Car­re­four, Auchan şi Lidl şi este prezent cu brandurile pro­prii, Mustardino şi Yoky, în Metro şi Rewe, potrivit repre­zen­tanţilor com­paniei. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO