Laptele demachiant Doina, aflat în portofoliul producătorului local de cosmetice Farmec, este în continuare, la circa 40 de ani de la apariţie, cel mai bine vândut produs de îngrijre a tenului din România ca volum, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
Topul realizat de Vektor Marktforschung reprezintă clasamentul celor mai vândute produse de îngrijire a feţei în volum (ca număr de bucăţi), de aceea podiumul este dominat de produse care se adresează în principal clienţilor cu venituri medii şi mici.
Spre exemplu, pe site-ul Farmec, preţul mediu al unui lapte demachiant Doina este de 9,2 lei. Prin comparaţie, preţul unei creme L’Oreal este de peste două ori mai mare, potrivit datelor ZF.
„Studiile de specialitate arată că unul din şase demachiante vândute în România este Laptele Doina”, potrivit datelor de pe site-ul Farmec, producătorul Doina.